Details, Fiction and خواص عناب

Wiki Article

برگهای این درخت عناب، زیبا ، شفاف ،‌متناوب و دندانه دار است. گل های آن کوچک و به رنگ سبز مایل به زرد می باشد.

مطالعات نشان داده است که عصاره عناب انواع مختلفی از سلول‌های سرطانی از جمله سلول‌های سرطانی تخمدان، دهانه رحم، سینه، کبد، روده بزرگ و پوست را از بین می‌برد.

یک شربت خوب مخصوص سرفه و سینه درد و خلط آور و ملین: عناب + انجیر + کشمش + خرما از هر کدام ۵۰ گرم در یک لیتر آب جوشانده صاف نموده روزی ۳ فنجان میل شود.

علاوه بر این، یک مطالعه روی موش‌ها نشان داده که عصاره میوه عناب ممکن است اثرات برخی از داروهای تشنج، ازجمله فنی‌توئین، فنوباربیتون و کاربامازپین را تقویت کند.

عناب تازه را می‌توان ۳ تا ۴ روز در دمای اتاق نگه داشت اما در یخچال تا چند هفته تازه می‌ماند.

برای آشنایی دقیق و جامع با عوارض و مقدار مجاز مصرف عناب پیشنهاد می‌کنیم پست مضرات عناب را بخوانید.

بله عناب رو به صورت پستی به سراسر کشور ارسال می کنیم و موردی نداره چون میوه خشک هست. هزینه های پستی هم بر اساس وزن و مسافت محاسبه میشه.

فلاونوئیدهای موجود در عناب می‌توانند از اکسیداسیون لیپیدها جلوگیری نمایند که این عملیات خواص عناب یکی از عوامل اصلی افزایش سطح چربی خون است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لک سیاه روی پوست چیست + روش‌های از بین بردن لک تیره صورت

اگر می خواهید بدانید مصرف متعادل عناب به چه اندازه است حتما با پزشک یا مشاوره تغذیه تماس بگیرید.

در همین خصوص در طب اسلامی توصیه شده که مادر در ماه دوم بارداری هر روز سوره ی مبارکه توحید را بر دو عدد عناب بخواند و آن را ناشتا میل کند.

عناب کنسرو شده و چای با طعم عناب نیز در جهان استفاده می‌شود، اما در ایران، پاکستان و هندوستان، عناب را بیشتر به صورت خشک شده استفاده می‌نمایند، ولی جالب است بدانید که در بسیاری از نقاط دنیا میوه تازه آن به صورت سبز استفاده می‌شود که البته طعم بسیار خوبی هم دارد.

مصرف عناب در حد متعادل، می‌تواند برای زنان باردار مفید باشد. برای کسب اطلاعات جامع در این زمینه، می‌توانید به پست خواص عناب در بارداری مراجعه کنید.

Report this wiki page