5 Simple Techniques For درمان سرماخوردگی در 5 دقیقه

Wiki Article

و وقتی رو دستم میاد حرارت پاهاش یکم زیاده و یکمم غذاشم کم شده.خیلی اشقتم کرده و کلا نگرانشم.در حقم بزرگواری کنین یه راهنماییم کنین.زیاد بلد نیستم چیکار کنم.خیلی نگرانم.رنگ مدفوعش سبز و یکم سفید شده.ممنون میشم راهنماییم کنین

۶. عطسه کردن پرنده: شاید براتون جالب باشه که بدونید سرماخوردگی در عروس هلندی هم مثل سرماخوردگی مرغ عشق باعث میشه که عطسه کنن.

همچنین بهتر است برخی تغییرات را که می تواند در محیط آن اتفاق بیفتد در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که کوکاتی شما تحت فشار است یا خیر. حیوانات توجه زیادی را دوست دارند. بنابراین، اگر توجه مورد نظر و نیاز آنها را برآورده نکرده باشید، کوکتیل شما دچار استرس می شود، که می تواند دلیلی برای لرزش باشد.

دلایل مهم برای اینکه پوست خوب ندارید (راهکارهای درمانی)

عروس های هلندی در واقع بومی استرالیا هستند و در درجه اول در مناطقی مانند تالاب های استرالیا، مناطق باتلاقی و بوته زارها یافت می شوند.

یه عروس هلندی داریم از امروز پُف کرده و چندین بار عطسه کرده و سوراخ های بینیش مقداری قرمز و خیسه امروز مدفوعش هم کامل با آب زیاد بود

این احتمال وجود دارد که شما نیز درست بعد از حمام کردن، متوجه شوید که عروس هلندی شما می لرزد. این وضعیت کاملاً طبیعی و قابل انتظار است.

۰۸:۰۶ ۵ مطالب سایتتون واقعا عالیه. موفق باشین

مثل وقتی پر خاکی و کثیفه. هفته ای یکبار هم با آب خالی علائم و درمان سرماخوردگی حمام میکنه. این بد رنگ شده پر ها که مات و کدر شده از چیست و باید چه کنم؟ ممنونم

میشه زودتر بگید درمان ومشکلش چیه؟کمی هم از غذاهاشو بالااوردم از چینه دونش هضم نمیشه.

و تقریبا خودشو پف میکنه و میخوابه… ممنون میشم بگید که چیکار کنم؟ و یا اینکه پیش دامپزشک ببرمش؟

اینم بگم که دو روز پیش سر بالش یکم زخمی شد ب پرنده فروشی زنگ زدم گفت بذار یجا بی تحرک بمونه زخمش بسته شه

جنب و جوشش هم کم شده فضلش هم سبز پر رنگ هست و نشونه اسهال نداره.فکر نمیکنم سرما خورده باشه!دلیلش چی میتونه باشه؟

فاصله زمانی بین قرار گرفتن در معرض ویروس سرماخوردگی و بروز علائم را دوره کمون یا نهفتگی می‌نامند که معمولا ۱ تا ۳ روز طول می‌کشد.

Report this wiki page