Facts About بیماری پارکینسون ولایتی Revealed

Wiki Article

یکی از شایع ترین روش ها، تحریک عمقی مغز است. در این روش، الکترودی در مغز کاشته می شود که مانع بروز علائم شدید بیماری پارکینسون خواهد شد.

متاسفانه تا کنون برای از بین رفتن سلول‌ ها دلیل مشخصی به دست نیامده است. بیماری پارکینسون جزو شایع‌ ترین مشکلات دستگاه عصبی در افراد مسن می باشد و غالبا پس از ۵۰ سالگی بروز می نماید.

در بیماران مبتلا به پارکینسون، عوارضی که تهدید کننده زندگی بیمار هستند افزایش می یابد، مانند موارد زیر:

«اگر شما هم در مورد درمان پارکینسون اطلاعات و تجربه ای دارید آن را با خوانندگان دیگر این مقاله در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.»

تعدادی از داروهای مختلف را می توان برای درمان پارکینسون استفاده کرد.

دارو: برای درمان این بیماری می‌توان از داروهایی استفاده کرد که میزان دوپامین را در مغز افزایش می‌دهد. همچنین باید از داروهایی استفاده کرد که تاثیر زیادی روی مواد شیمیایی مغز دارند.

موادی که حاوی کافئین هستند ، خاصیت ضد پارکینسون دارد. قهوه نیز جزو این مواد است که می تواند کمک بسیاری در پیشگیری از پارکینسون دارد. کسانی که در طول روز عادت به مصرف موادی که کافئین و قهوه در طول روز دارند، کم تر ر معرض ابتلا به پارکینسون قرار می گیرند.

فواید داشتن رژیم غذایی مناسب را می توان به شرح زیر نوشت :

از آن جایی که درمانی برای این بیماری وجود ندارد، اما مهم است که از بروز بیماری، قبل از ظاهر شدن علائم آن، پیشگیری به عمل آید.

عوارض ناشی از پارکینسون می تواند کیفیت زندگی و پیش آگهی را تا حد زیادی کاهش دهد.  به عنوان مثال ، افراد مبتلا به پارکینسون می توانند سقوط خطرناک و همچنین لخته شدن خون در متخصص بیماری پارکینسون در تهران ریه ها و پاها را تجربه کنند.  این عوارض می توانند کشنده باشند.

  با گذشت زمان ، سلول ها به طور کامل می میرند.  کاهش دوپامین اغلب تدریجی است.  به همین دلیل است که علائم پیشرفت می کنند یا به تدریج بدتر می شوند.

تقریبا هر فرد مبتلا به پارکینسون دچار حداقل یکی از این نشانه‌ها می‌شود. در حالت شدید، این احتمال وجود دارد که علائم زیر موجب ناتوانی فرد شوند.

گاهی اوقات داروهای مورد استفاده برای انواع دیگر زوال عقل می توانند مفید باشند.

پارکینسون به طور قابل توجهی بر کارهای روزانه در این مرحله تأثیر می گذارد، اما افراد همچنان می توانند آنها را به پایان برسانند.

Report this wiki page